Vill du sluta med brott?

Här finns hjälp för dig som vill sluta med brott. Här finns också hjälp för dig som är familj eller släkting.
Publicerades
Fotbollsplan i strålkastarljus.

Så här får du hjälp:

  • Ring till din kommun och prata med social-tjänsten.
  • De kan berätta om hjälp som finns där du bor.
  • Du kan också ringa polisen på nummer 114 14.
  • Be att få prata med någon som hjälper folk att sluta med brott.
  • Om det är bråttom och polisen eller ambulansen måste komma fort, ring 112.